0

U r my sunshine, my only sunshine!

Posted by Ennosuke Ajibana on Wednesday, March 23, 2005
[umah aku, bilik aku]
AdOii!

Perut sakit, badan lembik, mata ngantuk! Semalam 'overtime' sikit nak siapkan theme blogger ni. Aku ceduk jer dari site Karysima (betul ker ejaan nama dier ni? Aku ader gak letak link dia kat tepi bawah tu ngan kat copyright section aku kat hujung bawah nun...)
Terkejut gak pepagi ni sebab bapa aku cakap dia nak gi 'melancong' kat Kongsi 10. Huh? Kongsi 10?? Tu tempat... Dia tanya kat ner tempat tu? Aku cakap ambik jer bas kat stesen, sebelah bas Taman Semarak. Ader bas mini 3/4 buah ngan bas besar 2 buah. Dia cakap nak gi tengok tanah kat sana sebab kawan dia (tak silap aku nurse yg tolong sambut member aku, Ivy masa lahir dulu) ader tanah kat sana. 'Hope-hope' taklah dekat ngan tanah si...
Aku belum burn lagi CD Mansur ni - Mereka Kembali...2-Tangisan Bayi Dari Kubur. Citer Indon. Ntah, cam citer antu jer ni, ader gambar baby brutal skit ngan taring pastu ader 2 mamat berbungkus (antu pocong ker?) apit dier kat kiri kanan. Pelakon aku tak kenal sorang pun tapi citer antu indon ni seram skit banding citer m'sia. Ermm, nantilah aku tengok citer ni.
Pasal site ni, aku ingat nak design skit ngan Javascript. Taruk jam ker, kalendar ker. Biar lawa skit. Kakakdegil nyer blog aku tengok lawa gak. Bleh tahan ler.Cuma resolution expected tu mesti 1024x768. Aku pakai 800x600 jer.
Toksah pikir pasal kerja ari ni. Just gi jer. Nanti malas pulak nak turun. 1, 2, 3... jom gi mandi!!


p/s: aku teringin sangat nak post gambar kat sini. so, ari ni, budak tiup belon buih ni & eherm, eherm.... :P

    
cheerz~~!!


0 Comments

Copyright © 2009 ~/blog All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.