0

Buta Mata Ketiga

Posted by Ennosuke Ajibana on Thursday, June 07, 2007
Layan lagu2 3rd Eye Blind ni buat otak aku rewind balik masa tingkatan 4 dulu (masa lagu dia time tu cukup hit sampai sorg member aku blh hafal lirik Semi Charmed Life) - masa tangan aku terseliuh masa main bola (Liga Kampung), tapi tak sia2 gak sbb dpt pingat pemain terbaik... hehe, masa member aku sembunyikan rokok kat paip pancuran air time 'spot check', masa cikgu kimia aku suruh tulis ikatan karbon kat papan hijau sbb nampak aku mengantuk time kelas dia (aku sangat TAK SUKA cikgu tu), masa aku baru berjinak nak baca novel inggeris (christopher pike, r.l. stine), semua2 tu la...

Sejuk! baru lepas hujan lebat. bandar jadi lembap, otak org2 pun jadi lembap, nak tido jer, mcm aku...

0 Comments

Copyright © 2009 ~/blog All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.