0

Perut Aku Berlagu...

Posted by Ennosuke Ajibana on Thursday, March 31, 2005
[opis lagi...]

Lapar plak... adei, sarapan tadi pun 2 keping roti jer ngan milo. mak ada kat umah, so makan sedap jer tiap ari :P. Ari ni dah 31, so tinggal 16 ari jer lagi utk hari besar kakak aku tu. Tak sabar... (apsal tak sabar arr? Tak sabar nak jumpa ngan awek ker? Haha...)

Ari ni dan hari sblm-sblm ni, nak concentrate ngan Knoppix ni pulak. Dah pasang kat box aku semalam tapi memang makan memori gila babas. Tak cam faveret aku si Slackie tu. Smooth jer pastu features pun ok. Tapi aku takkan jadi budak yg tak tau untung just padam & reinstall kalau tak dpt setting. Tu kerja budak kecik tu. Aku nak usaha utk tengok sampai mana aku boleh capai. Skrg ni pun tgh buat note dari Putera.com. Ramai otai Linux kat sana & kalau tak cukup lagi boleh gi ittutor.net punya forum.


Pasni, nak try Slax pulak. Baru burn tadi. Waa... lapar...!!

0 Comments

Copyright © 2009 ~/blog All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.